Tuesday, September 15, 2015

howwwzattt... mengenai merah, kuning dan dot3x...

Gua tak percaya KL akan lumpuh bila puak kukudus ni berarak besok. Tak kisah la depa nak buat dekat mana pun. Tapi gua percaya yg sebaliknya negara tanah tumpahnya darah gua ni memang dah lumpuh dek dikerjakan puak2 kukudus ni.

Gua tak percaya akan tumpah darah sesapa pun besok tapi gua percaya dengan tumpahnya peluh dan keringat nenek- monyang kita membangunkan negara ni alih2 patah balik 50 tahun kebelakang angkara tamak dan haloba demi tembolok sendiri.

Apa sebenarnya halatuju Merah ni? Yang gua perasan setiap 2 hari sekali tukar tajuk dan alih2 terus berkisarkan maruah orang Melayu. Apa maruahnya kalau satu tindakan berlandaskan undang2 pun tak berani nak buat demi mematahkan rancangan durjana Yahudi dan pihak barat kononnya? Buat la, saman la kalau diri tu betul.

Ini bukan sekadar maruah Melayu tapi maruah setiap Melayu, Cina, India, Benggali, Iban, Khadazan, Orang Asli dan banyak lagi.

Kalau cerita pasal maruah Melayu, yang menjahanamkan sapa? Melayu yang kita (bukan gua) lantik jadi pemimpin. Ada jugak yang perasan jadi Hang Tuah, ikut membabi-buta. Halatuju pun kelam-kabut.

Gua rasa macam lawak la puak2 kukudus ni. Menjahanamkan title Dato' ni, no class. 

  1. The elongated ridges on the floor of each lateral ventricle of the brain, thought to be the center of emotion, memory, and the autonomic nervous system.

Kalau tak pun kurang makan kekacang dgn berries, hippocampus hidup sebelah jer. Tak pun dua2 belah dah kiok hahaha...

Merah my ass!!!


No comments: